Aug 23, 2008

Selamat siang semua.

Di stesen bas. Selepas puas bertanya dari kaunter ke kaunter untuk membeli tiket kakak aku, tinggal satu lagi kaunter yang ada seorang gadis tembam sedang jerit-jerit cuba mencari pembeli tiket untuk ke KL.

Aku : Kak, tiket untuk ke KL ada lagi tak untuk esok?

Gadis : Tak ada! Nak cari orang untuk tiket sekarang je!! (dengan nada marah dan kurang ajar)

Aku : Fuck you! (berlalu sambil menunjuk middle finger)

Wei gemok, kalau nak berniaga tu, buat la cara nak berniaga! Jangan kurang ajar sangat! Aku tanya elok-elok je kan yang hang nak pegi tinggi suara dengan aku kenapa? Ingat hang seorang je ke yang boleh tunjuk marah hang tuh? Sumbat kepala hang dalam bontot berdarah aku karang.

Typical Malay.

Pukimak.

P/s: Sekali lagi aku cakap aku tiada diskriminasi dengan orang gemuk. Perangai dia yang masalah.

0 journeyed together: