Sep 10, 2008

Selamat siang semua.

Aku tersedar dari tidur. Aku lihat jam di handphone aku. 7.33pm. Damn! Aku terlepas waktu berbuka.

Dan yang paling best antara semua, aku terlupa pergi beli makanan untuk berbuka.

Bukak air paip, baca doa dan minum.

Capai sebatang rokok, bakar, hisap.

Tengok siapa yang ada di ruang tamu, tiada siapa. Nich. Nada.

Mereka tinggalkan aku. Pukimak.

Baru lepas cuci muka.

Off to mamak!

6 journeyed together:

Tijah said...

lain kali sediakan cereal pelbagai perisa. coco crunch, honey star, yada..yada..

siggplus said...

oh itu semua tidak boleh ada dalam rumah sewa bujang..
pantang nampak, habis puasa hari tu..haha

Adexx Boxx said...

la siannya...ishh ishhh tak patut kawan tinggal kawan...mesti anda tidak rapat dengan mereka...adakah mereka dengki sebab anda ensem????atau anda lebih cerdik???atau anda banyak wang???wahhh.....

apa aku melalut nie??

siggplus said...

rapat, tetapi memandangkan history aku suka marah kalau kena kejut, maybe sebab tu diorang tinggal aku..lgpon tadi diorg ckp nak g mkn kt tmpt grand2..
aku xda duit..
hensem?tidak mungkin, cerdik?jauh sekali. banyak wang?jauh panggang dari api

Huda Luna said...

hmm...
da tau nk dkt bile nape g tdo...

pdn muke....
haha...

lntk dorg la..
rumet tah pape je dorg tu + sape suh gatai mrh2 org...
sape x takot....
haha...

siggplus said...

org stat tido kul 3ptg..smpai maghrib td..
pnt la dh bape ari tido kul 6 bgn kul 8pg..
arini br rilex ckit..
mmg org ske mrh kalau kne kejut secara paksaan..+ kalau br je tido...

kate kan garang..hehe