Oct 20, 2009

.ni ha

Selamat siang semua.

Aku mencuba comment moderation baru. Aku sekarang guna Disqus Comments. Senang aku nak notify orang bila aku reply komen korang. Sila try dan bagi feedback ok. Just sign up and comment as Disqus user or kalau malas just post as guests. Make sure tinggalkan link and email.

Tadi aku pergi tengok Papadom dengan budak-budak rumah. Tak ada perempuan. Semua zakar saja. Besar ke kecik ke pendek ke panjang saja lain. Cerita boleh tahan lah. Tak la sebest yang dicakapkan. But terasa jugak lah pada aku yang tak ada bapak dah ni. Heh.

Kawan aku berlakon jadi extra kot. Ada la 2-3 scene aku nmpk dia. Sampai habis cerita aku tunggu ada tak credits dekat nama dia, tapi tak ada.

Credits to x-po dan man-sur sebab tolong aku buat menatang ni.

Sudah. Aku dalam mood vain sekarang ni. Gloom.

Adios.

Kalau kau rasa nak bagi aku hilang vain, sila klik nuffnang aku. Heh.