Aug 6, 2010

.fahamkan aku

Selamat siang semua.

Petang tadi aku nampak seorang gadis bertudung, berpakaian penuh. Lengkap bertudung, dengan seluar tracksuit hitam, dan hoodies jenama tipikal UiTM.

Sekarang cuba fahamkan aku, kenapa gadis yang lengkap berhoodies tu, buat-buat macam gosok-gosok tangan macam kondisi cuaca musim sejuk?

Dan aku boleh nampak yang bibir dia ada terketap-ketap sikit bergetar.

Cuaca masa tu seingat aku cukup untuk memasak telur setengah masak, dan testis separuh masak.

Boleh fahamkan aku kenapa jadi macam tu?

22 journeyed together:

Peeka Syuhada said...

demam .

Berd said...

baru lepas makan makanan pedas. pergi basuh tangan. mulut terketar tak tahan pedas.

post suci komen kena suci.

Aslina said...

dia baru kuar dari peti sejuk?

intanurulfateha said...

goreng telur ko bole?
agak3 bole garing x?
bhahahahhaha! =))

ziexiera said...

buang tebiat kot.. huhuhu~

lumut said...

die demam tu weh....

Neyra Shazeyra said...

demam la tu. *pikir posiif

Reen said...

die ngah tahan kencing!
hahahaha

PuanPepel said...

dia mimpi dekat kutub utara

~terpengaruh cite inception la pulak..

Jard The Great said...

tgh nebes tu

MOFASAD said...

oooo...

gitu~

Nurul Ayu said...

hoodies tu apa???

huda luna said...

demam kot

Wanturd™ said...

ahh. soklan trick. kau nampak dia kat dalam bilik kuliah yang sejuk gila kan? cuaca kat luar mmg la panas.

Hellioz said...

baru kuwa hall...

sejuk bai...

gyahahhah~

kainbatiksaya said...

sakit agaknya

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

mgkin dia bru kua dr tempat yg ade air-cond.
girls kan cpat sejuk.

noorafzan.blogspot.com said...

dia sejuk dalam badan kot.

Liliyuli said...

baru kuar peti sejuk...kihkihkih

ekabukanmakcikkau. said...

HAHA !
dye dew nampk koe x ??

Anonymous said...

HAHA !
dye dew nampk koe x ??

Anonymous said...

dammit sungguh.