Selamat siang semua.
Setelah beratus-ratus gadis dijadikan bahan ujikaji, setelah berjuta-juta duit kerejaan dihabiskan untuk financekan kajian ni, gadis yang kuat membaca novel cinta, akan jadi lebih 2 kali horni daripada gadis yang tak baca novel cinta.
Ini bermakna, gadis yang suka baca novel cinta Ahadiat Akashah, mempunyai nafsu yang sangat kuat. Aku yakin lepas ni mesti ramai lelaki yang cari gadis yang suka baca novel cinta.
Rempit-rempit pun rajin dah pergi perpustakaan baca novel-novel cinta supaya mudah mendekati gadis-gadis macam ni. Sambil tunggu turn nak merempit, boleh hafal novel Ahadiat Akashah barang sehelai dua. Macam dalam iklan TV1 haritu, gila ke apa gaya rempit teruk, ramai-ramai konvoi pergi perpustakaan baca buku. Aku syak diorang baca buku sistem pembiakan wanita kot. Mungkin ingin memahami dengan lebih lanjut fungsi ovum dengan serviks. Mungkin juga cuba mencari titik G-spot.
Aku pun berkira-kira lepas ni nak rajin baca novel Ahadiat Akashah supaya senang nak mengorat gadis-gadis horni. Aku sebagai seorang yang suka membaca waktu berak, kena tukar bahan-bahan pembacaan ruji seperti Playboy, Mangga, Penthouse ke novel-novel cinta. Orang kata, kalau tak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya kan? Investment beb!
Aku dengar si Ahadiat Akashah sekarang tengah bangkrap. Habis macam mana gadis-gadis ni nak cari bahan melampiaskan nafsu horni diorang?
Takkan nak baca balik buku Sains tingkatan 3 bab 2,3 dan 5 balik kot?
Tapi apapun, bagus lah, baca novel cinta macam ni barulah dikira menitik beratkan konsep 1Malaysia. Rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan kan?
Showing posts with label fakta negara. Show all posts
Showing posts with label fakta negara. Show all posts
Mar 10, 2010
Nov 23, 2009
.fakta negara (ini rahsia) 2
Selamat siang semua.
Fakta menunjukkan selepas kajian dari pakar-pakar kulit negara, baik dari Ulu Ketior hingga ke Mersing, setelah membuat kajian ke atas kulit kulit di badan manusia yang berpenyakit kelamin, kurap, kayap, scabis, tungau, hingga ke sifilis, mendapati bahawa terdapat bahan kimia beracun di dalam produk-produk kecantikan. Bukan 1, tapi lebih dari 125 bahan-bahan beracun yang boleh menyebabkan kanser.
Kajian juga dibuat keatas semua jenis kulit termasuk kulit menggerutu macam permukaan bulan, kulit licin macam kulit telur, hingga ke kulit skrotum. Semua sudah dan terbukti menyebabkan kanser.
Bayangkan rokok. Ok sudah?
Sekarang cuba bayangkan kau bubuh rokok dalam air, then ramas-ramas rokok tu, then lumur dekat kulit. Sihat tak?
So jangan kata rokok tu berbahaya, padahal maskara kau, compact powder kau, blusher kau, gincu kau, pencuci kelamin kau, semua bawak penyakit macam rokok jugak. Heh.
Dari kau buat muka cantik-cantik then bila dah tua kau kena kanser, baik kau hisap rokok. Kurang-kurang hati kau jadi hitam. Black is sexy u know. Heh.
So next time, jangan lah beli Perfect Women ok. Cukup lah dengan apa yang ada. Janji ada.
Lebih fakta di sini.
Akhir kata, isap lah rokok demi masa depan negara. Sekian.
Fakta menunjukkan selepas kajian dari pakar-pakar kulit negara, baik dari Ulu Ketior hingga ke Mersing, setelah membuat kajian ke atas kulit kulit di badan manusia yang berpenyakit kelamin, kurap, kayap, scabis, tungau, hingga ke sifilis, mendapati bahawa terdapat bahan kimia beracun di dalam produk-produk kecantikan. Bukan 1, tapi lebih dari 125 bahan-bahan beracun yang boleh menyebabkan kanser.
Kajian juga dibuat keatas semua jenis kulit termasuk kulit menggerutu macam permukaan bulan, kulit licin macam kulit telur, hingga ke kulit skrotum. Semua sudah dan terbukti menyebabkan kanser.
Bayangkan rokok. Ok sudah?
Sekarang cuba bayangkan kau bubuh rokok dalam air, then ramas-ramas rokok tu, then lumur dekat kulit. Sihat tak?
So jangan kata rokok tu berbahaya, padahal maskara kau, compact powder kau, blusher kau, gincu kau, pencuci kelamin kau, semua bawak penyakit macam rokok jugak. Heh.
Dari kau buat muka cantik-cantik then bila dah tua kau kena kanser, baik kau hisap rokok. Kurang-kurang hati kau jadi hitam. Black is sexy u know. Heh.
So next time, jangan lah beli Perfect Women ok. Cukup lah dengan apa yang ada. Janji ada.
Lebih fakta di sini.
Akhir kata, isap lah rokok demi masa depan negara. Sekian.
Nov 22, 2009
.fakta negara (ini rahsia)
Selamat siang semua.
Fakta memaklumkan, atas kajian para saintis-saintis pervert yang suka melihat buah dada wanita, setelah bertahun-tahun membuat research and development, dan setelah berjuta-juta pasang buah dada diuji kaji, merumuskan, bahawa :
Lelaki yang merenung buah dada wanita selama 10 minit sehari, jangka hayatnya lebih panjang. 5 tahun setiap 10 minit pandang. Tanpa mengira saiz, baik 32B ke 36 Double D, hingga ke 38G, baik half cup ke full cup, baik 32A ke 36B Long. Semuanya berjaya memanjangkan jangka hayat lelaki.
Tanpa mengira usia. Tanpa mengira bangsa. Janji ada.
Jangan lepas ni nak buat breast implant macam Pamela Anderson atau Lana Nodin atau yang sewaktu dengannya.
Sila bincangkan.
Lebih fakta ke sini.
Fakta tak kata pasal pondan. So pondan jangan masuk campur. Ini urusan manusia normal. Heh.
Kau orang ni komen entri aku, ada amek subscribe to reply sebelum post komen tak?
Fakta memaklumkan, atas kajian para saintis-saintis pervert yang suka melihat buah dada wanita, setelah bertahun-tahun membuat research and development, dan setelah berjuta-juta pasang buah dada diuji kaji, merumuskan, bahawa :
Lelaki yang merenung buah dada wanita selama 10 minit sehari, jangka hayatnya lebih panjang. 5 tahun setiap 10 minit pandang. Tanpa mengira saiz, baik 32B ke 36 Double D, hingga ke 38G, baik half cup ke full cup, baik 32A ke 36B Long. Semuanya berjaya memanjangkan jangka hayat lelaki.
Tanpa mengira usia. Tanpa mengira bangsa. Janji ada.
Jangan lepas ni nak buat breast implant macam Pamela Anderson atau Lana Nodin atau yang sewaktu dengannya.
Sila bincangkan.
Lebih fakta ke sini.
Fakta tak kata pasal pondan. So pondan jangan masuk campur. Ini urusan manusia normal. Heh.
Kau orang ni komen entri aku, ada amek subscribe to reply sebelum post komen tak?
Subscribe to:
Posts (Atom)


