Apr 1, 2006

.gentlemen, please buy original cd's

Smlm aku bli album baru Dewa Republik Cinta. Tersangatlah hepinye saya membelinye dengan mendapat pujian percuma awek cun yg juai cd tuh sbb aku 1st buyer utk album neh. Aku bli yg ori je utk album2 Malaysia n Indonesia (actually terlalu nk bli sbb kt cni xda juai cd pirate as Ipoh is Chinese's place ,takat lagu andy lau n karen mok je yg ada XD).



Lagu faveret aku semestinye Laskar Cinta. Dh lama dh dgr lagu ni,kalau kt The Store aku tuh sehari 10x lagu tu kuar. Aku bgtau penangite aku bli album tu and dia ckp album tu tah pape sbb nyanyi xikut lirik. Ah lantak la janji aku bli sbb aku ske n bkan dia nk dgr pon.

Cover album, fuh fantastic! Tgk album je dh wat aku meleleh air liur, inikan nk dgr full album, for sure la aku xtido mlm. Gambar mcm dlm buku2 lama jaman dulu - Gothic!Isi dlm lak mcm biasa ada kata2 thanx from all the members. Yang menarik gambar diorang mcm potret org2 yg dah mati jaman dulu, menakutkan..

Lagu2 nye for sure la best. Lagu2 yg aku ske beside laskar cinta 1 n 2 aku ske emotional love song, sedang ingin bercinta, lelaki pencemburu n flower in the desert. Bnyk lagu2 dlm album ni guna suara Ratu(Maia ni bini Ahmad Dhani) especially Mulan dlm lagu ingin bercinta. Style dangdut dia nyanyi..best..



Tetiap pagi sblum g keje mesti dgr at least 1 lagu dlm album neh. Tersangat2lah suka n gembira memilikinya..

Baladewa-Baladewi,

Sebarkanlah benih-benih berita cinta ini, Musnahkanlah virus-virus benci, Virus yang bisa rusakkan jiwa.


0 journeyed together: