Jun 18, 2007

.ahoy!



Selamat Siang semua.

Semalam saya pulang dari Pulau Pangkor. A Fantastic trip, even though ckit mmbr2 yg pegi.
Saya berasa bangga mempunyai kawan seperti mereka. Walaupun dah 2 tahun berpisah, kitorg still lg in contact n mantain as friends.

Perjalanan kami, memang destinasi bajet. Save at all cost, but its a great trip.

Saya berlomo gaga di sana dan itu hasilnya. Nk tgk lg tgk la kt lomohomes shaye.

3 journeyed together:

Anonymous said...

Telah melihat lomohomes kamu...wah wah wahhhh pakai fisheye yerhk?! Ngeee i loike... ol the pics. Very nice.

Ei blog aku adalah gambar yg diedit menjadi lomo ler... bukan frm the real kamera cam kao...So tayah jeles k :p

Eh biler nak pekena LOMO Kompakt Automat puler??? Aku kepingin sekali nak...:D ngee kamu?

sHa said...

hep budak.
itu album baru ada, tp gamba tadak.
apa suda jadik?
huhu.

Nashrex said...

mmg giler lomo ko ni.. cantek2 gambo.. ntah ble dapat merasa guna lomo plak..