Jul 23, 2008

.nikotina

Selamat siang semua.

Sudah lama tidak meng-update blog aku. Mungkin kerana aku sibuk dengan kelas, malas mahu menulis atau insiden sedih yang baru berlaku pada diriku.

Kata orang, life must goes on no matter what happens, the world doesn't wait for your grief. Mungkin betul. Mungkin semua yang berlaku ada hikmahnya. Kini aku rasa bebas, tenang dan sudah sober dari masalah-masalah yang melanda.

Aku telah mengambil keputusan untuk tidak lagi berusaha berhenti merokok. Biarlah apa orang nak cakap. Badan aku, bukan badan kau. Kalau kau tak puas hati kau boleh mampos!

Life is too short to be wasted. True. Rokok adalah salah satu nikmat dunia. Diri aku sudah sebati dengan rokok.

Untuk berhenti, tunggulah sehingga aku hidap lung cancer atau sakit jantung ya!

0 journeyed together: