Jul 2, 2008

.sabar?

Selamat Siang semua.

"Hey ko ni cuba la bawak bersabar sikit..Tak reti nak bersabar ke?"

Aku tersentak.

Aku memang pemalas. Malas untuk sabar. Sudah cukup masa aku bersabar.

Aku diam. Aku biarkan masa berlalu agak lama sehingga dia beransur pergi. Tahan, ego mesti tahan. Kalau kau nak tahu, ego aku setebal lapisan ozon yang membalut bumi ini. Yang dahulu, bukan lapisan sekarang. Lapisan yang sekarang macam dara gadis Melayu sekarang.

Kamu ni CFC.

Air liur kamu bagai kereta ber-air cond. Sedikit demi sedikit kamu menghakis.

Angin dari mulutmu bagai peti ais. Namun peti ais itu tidak berbau busuk seperti mulut kamu.


Kamu nasib baik, hari ini aku mood bagus. Kalau tak, siap lah kamu. Aku ada 'Abang Long' tahu? Mahu cari pasal dengan aku? Aku kenal Awie.

Sudah awal pagi, aku tidak tidur dari semalam.

Mari kita beradu

0 journeyed together: