Nov 23, 2009

.haram

Selamat siang semua.

Babi haram. Zina haram. Nuffnang pun haram.

Duit nuff aku dah nak masuk angka ketiga buat kali ketiga dah. Terima kasih pada semua yang klik.

Duit tak boleh nak spend, sebab mengikut fatwa otai-otai blogger sekian alam, selepas merujuk pada Ketua Nuffnang Negara, duit aku hasilnya haram. Umpama melacurkan blog. Walaupun kebanyakan duit adalah hasil titik peluh aku "I click you, you click me back" atau lebih extreme mengikut kata Jogger, I Clit You. Sila beri perhatian, clit dan click adalah satu benda yang sangat berbeza ya.

Blog aku ada pelacur, sila cari baik-baik. Ada dia menyorok tu. Pakai micro bikini dan ada playboy hat dekat kepala. Untung-untung kau jumpa, boleh panjangkan jangka hayat selama 5 tahun.

Jadi bila aku dapat check kedua nanti, aku nak gulung-gulung, masukkan tembakau sikit, bubuh cengkih secebis, then gulung-gulung, bakar. Sedut. Fuhh stim.

Selalu pelacur dekat blog aku ni menyorok belakang iklan nuff. So bila nampak iklan nuff. Sila cucuk. Mana tau terkena tulang kelakar (baca : funny bone) dia. Dia kuat melatah tahu?

0 journeyed together: