Nov 29, 2009

.lasykar cinta?

Selamat siang semua.

Mari, hantar semua bala tentera. Mari semua. Perang secara bacul. Hantar konco-konco. Tanamkan rasa hatred mereka semua pada aku. Tetamu datang, kita jangan halau. Kita jamu. Kita bagi kenyang-kenyang. Bila sudah kenyang, kita tangkap, bakar buat sup. Kaki kita buat satayyyy. Wahahaha.

Aku tak nak berbanyak cerita. Malas nak panjang-panjang. Aku mahu diam saja. Ini last entri sedih aku. Aku mahu bergembira sama kawan-kawan. Kalau bercinta, yang dapat hanya kesedihan, baik aku tak bercinta. Baik aku cinta keluarga. Baik aku cinta yang Satu.

Lagi satu, perempuan, always want to hear what they want to hear. Even kau cakap apa sekalipun, hempas pulas macam mana nak explain sekalipun, it'll fall on deaf ears. Ya aku overgeneralize things about women. Ya aku sexist. So what?

Mari lemparkan cacimaki kau. Sila masukkan dalam suggestion box aku (merujuk pada tong sampah)

Berapa kali aku cakap pun, tak guna. Takkan mahu dengar.

Bagi aku, buat masa sekarang ni, cinta cuma ada jauh di senarai paling bawah dalam diri aku.

Aku mahu tengok bola. Lebih baik aku menangis tengok Liverpool kalah dari menangis kerana cinta.

Pui!

0 journeyed together: