Apr 14, 2009

.8======D

Selamat siang semua.




Joni balik Ipoh ni kerja dia tido je. Kalau siang tido sepanjang masa aku tak kesah. Sekarang malam pun. Kalau dekat Penang malam-malam aku mesti susah nak tidur sebab dia banyak buat bunyi bising. Deko bersama Joni. Ubah sini ubah sana. Pagi-pagi tonggang terbalik barang-barang dalam sangkar dia tu.

Dekat Ipoh banyak tido. Risau aku. Sini panas sikit, takut dia hibernasi banyak sangat. Boleh mati tau. Aku nak bawak pegi vet tak ada duit. Takkan nak bubuh ais dalam sangkar dia tu. Ke nak bubuh dia dalam peti ais?

Ada sapa murah hati ada duit lebih tak? Sila la berikan sumbangan supaya Joni dapat menceriakan hari aku dengan ke-goofy-an dia tu.

Sapa derma nanti aku bagi poskad gamba Joni ok. Aku kasi comel-comel punya.

1 journeyed together:

addyaholix said...

tajuk(gambar) entri ko lucah sangat. cilakak. haha!

aku derma doa saja buat joni. jangan lupa poskad. haha!