Nov 1, 2006

.it's coming!

ADA Band - Manusia Bodoh

Otak aku sejakkebelakangan ni agak serabut dengan macam-macam masalah dan kekusutan.Kemungkinan berpunca dari time management yang sangat lemah serta seperti biasa ke-low-self-esteem-an aku. Sampai bila la agaknya aku dapat menangani itu semua dengan tenang.

Debaran FINAL EXAM semakin terasa..almost semua student disini sibuk membuat last minute preparation setelah sibuk berseronok menyambut lebaran. Aku? seperti biasa masih menjadi manusia bodoh bermalas-malasan untuk stadi. Buku masih belum disentuh sedikit pun walaupun kertas CHM140 aku membawa carry mark yang berada di wilayah nyawa-nyawa ikan saja. Kebodohan diriku sendiri.

Hey, take a look at my new SonyStyle 1G mp3 player. Whaddya think? Nice isn't it? I got it so much cheaper from the selling price at Lelong.com.my, and it's so worth it. File .mp3 diconvert ke file .aac menjimatkan space memory aku. 500 lagu boleh diubah menjadi 1000 lagu untuk 1G, sangat best. :D

Sorry,pictures have been removed because of technical problems. Will be posted later in a much smaller size.

1 journeyed together:

Anonymous said...

hey dak kecik!
shots macro neh da ckop okeh da..
cuma kalo bleh lg dekat, sure lg bes..
try shoot blk kalo gamba tuh blur, sbb ade jugak yg blur..
n the most important thing,
tolong la jgn jd malas sgt nak kecikkan gamba2 tuh yeh!
:p