Jul 6, 2008

.benci gemuk

Selamat siang semua.

Aku tak faham, kenapa kalau orang tu gemuk, dia mesti bau busuk? Persoalan ni macam tak masuk akal sebab as we know kalau gemuk mesti la cepat berpeluh dan berbau.1 lagi, kalau berbau, tak boleh ke pakai wangi-wangian untuk lawan balik bau busuk tu?

Mandi la banyak-banyak. Pakai shower gel banyak-banyak. Bawak tuala ke mana pergi dan lap badan setiap kali berpeluh. Pakai la perfume banyak-banyak, biar la pakai sekali satu botol pun janji hilang bau.

Kawan aku pun gemuk jugak, tapi aku tak pernah pun bau dari badan dia. Kalau tengok dia bukan ada pakai perfume pun, just pakai deodorant je. Cuba la contohi dia busuk oi.

Daki dekat tengkuk ko yang berkerak tu? Oh jangan buat aku mual. Guna berus dawai pun belum tentu boleh hilangkan daki ko tu.

Dengan hygiene macam tu ko nak gadis-gadis comel?
(Sorry, aku bukan prejudis pada orang berbadan besar ni. Aku langsung tidak.)

0 journeyed together: