Dec 12, 2009

.orang melayu kalau ilmu hitam ni cukup suka

Selamat siang semua.

Tadi tengok cerita santau.

Kali ni sampai-sampai untuk kumpul semua aku pastikan Paraxixth tidak membuka zip seluar dengan sengaja lagi.

Nama cerita Santau, scary kan? Tapi aku gelak-gelak je sepanjang cerita. Lawak betul.

Elemen suspen tu ada, sampai ada yang terkejut menjerit macam anjing menyalak. Siapa yang macam tu aku tak tau lah.(malas nak sebut)

Mula-mula cerita macam boleh agak dah sapa jahat sapa baik. Dan pengarah pandai, dia suruh heroin perempuan pakai baju hitam dekat dalam. Memang tak boleh nak voyeur lah.

Bayangkan, kalau Rozita Che Wan jadi pelakon dia. Baring-baring guling-guling. Stim!

Yang paling best, tengah sedap-sedap tok Imam tu baca ayat-ayat suci Al-Quran, couple-couple di depan aku semua tengah seronok berpelukan. Tangan merayap ke mana aku kurang pasti.

Aku nak jadi Director filem sequel untuk cerita ni. Nama cerita dia Sontot. Gerenti menang Best Movie dekat Cannes Film Festival.

Pasal mandi esok, aku taknak cakap banyak. Sila rujuk blog Paraxixth. Aku hanya nak pesan buat para gadis sila pakai bikini transparent. Lebih bagus jenis micro bikini. Untuk bloggers laki, err, tak payah datang kot. Heh.

Post Scriptum : Koneksi internet p1 aku kena suspend. Ini lah akibat bil pending berbulan-bulan.

0 journeyed together: