Dec 6, 2009

.untuk lelaki hensem dan gadis comel, jangan buat macam ni ya

Selamat siang semua.

Aku tengok, ramai orang macam lalang.

Kejap ke kiri, kejap ke kanan. Apa jadah?

Kenapa aku tengok dekat entri blog si otaik tu, kau sokong, tapi dekat blog yang kutuk si otaik, sokong yang tu pulak?

Come on lah, setia pendapat pada yang satu.

Tetapkan pendirian kau lah.

Jangan jadi hipokrit.

Kenapa? Takut trafik merudum jatuh? Takut kena ban? Takut kena hack blog? Takut kena hentam balik dengan blogger otaik tu?

Zaman sekarang bukan macam zaman dulu. Kau takut kena hack, apa susah, backup saja blog. Aku berani taruhkan kejantanan aku lah, entri-entri kau takkan hilang lepas kena hack kalau kau backup.

Kau nak jentik testis, jentik saja testis. Jangan nak main skrotum pulak. Buat satu-satu. Jangan kelam kabut.

Celaka.

Berani kerana benar lah, bhai!

Cinabeng. Marah betul aku.

Kepada yang terasa, ya memang gua tujukan dekat lu. So ada masalah? Rasa mahu jentik testis gua? Silakan. Jangan sampai ejakulasi, leceh kena mandi wajib nanti.

Aku panas-panas ni, teringatkan Rozita Che Wan dalam Anugerah Skrin 2009 semalam, sejuk hati aku. Tema Arabian Night. Sila bayangkan dia pakai macam mana. Stim!

-----------------------------------------------------------------------

Kenapa voting untuk remove intense debate 50-50? Macam mana aku nak decide macam ni?Haish.

Tajuk entri aku memang menyelerakan untuk baca kan? Kecewa tak isi lain? Heh.

0 journeyed together: