May 6, 2006

.prosperity is a nuisance

Arini aku dpt gaji. Sungguh menggembirakan ati :D. etelah 1 bulan setengah aku idup dlm kesusahan tanpa uang ringgit, aku memperoleh rm702. Tapi tu patut bnyk lg sbb tolak EPF rm9+ n bli baju The Store yg bodo tu rm20, tinggai la rm702. Kire ari ni aku la yg paling berbangga n paling bnyk duit dlm suma2 yg berpangkat N11 Warehouse Assistant. An (bukan nama sebenar) menyatakan yg aku telah mencatat rekod gaji terbnyk utk Ware. Asst. , mengalahkan dia ngn kelebihan 100 mata..

Kemarin lagi aku dh wat belanjawan dh.. takot aku overspend n ketandusan uang di akhir2 bulan. So here goes;
Colorsplash : RM 300
Makan n Main Game Arked : RM 40 ( actually duit ni utk main game arked je sbb aku bwk bekal g keje)
Save utk K750I : RM 200
Gi Penang Isnin ni : RM 100
Pizza Hut : RM40

So selebih-lebihnya aku either simpan or for further use. Yang Pizza Hut tu aku memang kne bli sbb aku mmg dh jnji kt parent aku yg aku akan blikan diorang a nice dinner as a token of appreciation. So they rasa sgt terharu and makan dgn penuh berhati2 tanak terbuang sikit pon.

Aku xkesah duit tu sbb diorang dh bnyk dh bg duit kt aku ms aku blaja dulu. Tah2 dh ada smpe rm1 juta kut diabeskan utk aku. N aku nk merakamkan ribuan terima kasih kt kak sha sbb nk tlg blikan aku colorsplash. Malang sekali aku xdpt g mesyuarat JKKK lomo ranjers kt KL arini. Aku kesal :(


Colorsplash Idamanku.. Slurpp :P~~~

1 journeyed together:

sHa said...

tayah pegi meeting jkkk pon taper..
tade benda sgt pon..
saba yeh menunggu kemunculan colorsplash~
ntah bile nak tron ou pon tatau..
huhu..