Mar 15, 2009

.kalah teruk?

Selamat siang semua.

Kalau 1-0 aku boleh terima lagi, tapi 4-1? Come on la wey, lower teams can do better than that. Aku expect big game score pun bagus-bagus lah. Ni tak. Kalah teruk Man U.

Admit it, Liverpool memang terlalu kuat.

Man U hardcore cakap, still leading table. Aku peduli apa? Aku tak kesah pun kalau Man U menang title. Kualiti tu yang penting. Kalau takat balun pasukan bawahan, tapi dengan Big Four main macam haram, malu weh.

Sebelum match, kemain cakap. Yang Rooney lagi la, siap cakap benci Liverpool. Tu la. Belagak lagi. Dulu dah kalah dekat Anfield, sekarang dekat tempat yang kununnya sacred sangat-sangat dekat Theatre of Dreams pun kalah jugak? Malu sangat weh.

Kalau aku jadi Alex Ferguson, aku dah korek tanah sorok muka dalam tu.

"You Will Never Walk Alone"

Nak teman tak?

8 journeyed together:

Unknown said...

HAks! Liverpool mmg besh!
=)

siggplus said...

memang..
tengok tak semalam?
paling bes bila tengok dekat mamak sorang-sorang man u supporter g byr sblum abes match

Huda Luna said...

ha2..

Anis Mohd said...

hahhaaa...
tbe2..
man U loser abes ..
sume fan man u invi after man u kalah .
kelakar gila .

siggplus said...

orang man utd mmg suka cakap besar..
dah kalah senyap macam baru lepas berak dalam seluar.
*masukkan bunyi cengkerik*

thanx singgah blog..
peminat liverpool?

Anis Mohd said...

x ..
x suka man u ..
n sokong sapa2 je yg menang ..
hahahaa..
berdiri atas pagar je la .

farah said...

salam singgah;

hari tu kalah ngan Middlesbrough bermakna Liverpool pun tidak berkualiti la?

itu semua nasib.

hehe

:P

xuen adyla said...

liverpool amat best