Mar 7, 2009

.presenting

Selamat siang semua.

Perkenalkan, Joni. Atau nama penuh, Mohd Jaini.


Masih takut-takut dengan aku. Sebab tu aku pakai glove, kadang-kadang duri dia tajam.

10 journeyed together:

Tijah said...

err...joni tu buat masak lemak cili api best tak agak2??

*tgh berimajinasi liar!

♥.misz luna.™ said...

joni yg comel...
nnt org bg jeni k

bia joni ade awek

siggplus said...

kak jah : tak pernah try. tapi orang cakap masak goreng belacan sedap..

biasa dia ni imajinasi liar xtentu pasal

<3 : hehe nnt ada jeni boleh dpt anak-anak boleh jual..kaya woo..huhu

Pecah Kepala said...

gua rasa telinga dia sama gua sama jenis. suci jek muka. sejuk hati memandang.

Nissie said...

kau memang betul2 extreme la. org lain bela hamster ko bela landak terus. huhuhuhu

siggplus said...

pecah kepala : jadi kesimpulannya kau nak cakap muka kau suci?hahaha

nissie : hamster mudah sangat pegang..lagipun kuat menggigit..
bela landak baru ada thrill sikit..
kau nak bela?aku ley rekemen kedai murah gila

sHa said...

owh si mohd jaini ini sgt comel.
anak sapekah dia?

siggplus said...

tidak tahu anak siapa..
bapa dia tak bertanggungjawab..hee

hanafana said...

giler ar..
Tasmania laa!!

Ephy A. said...

omg.
joni is so hensem!
huu