Mar 26, 2009

.presentasi presentasi

Selamat siang semua.

Macam pundek. Hari-hari presentasi. Hari-hari mengadap microsoft powerpoint.

Macam pundek. Hari-hari buat preparation. Hari-hari mengadap microsoft word.

Macam pundek. Hari-hari buat drawing. Hari-hari mengadap esteem.

Macam pundek. Hari-hari isi data. Hari-hari mengadap microsoft excel.

Hidup final year memang macam pundek. Cuti ni aku nak kerja habis-habis. Lomo LC-A RL mesti jadi dalam genggaman aku.

Sapa baru part 1 kata dia dah sibuk, mari cium bontot aku.

Ada sapa-sapa nak offer aku kerja? Aku reti microsoft powerpoint, word, excel, project dan esteem. Gaji boleh runding.

3 journeyed together:

hanafana said...

HAks!!
Sangat setuju..
Final sem sangat la tak besh..

addyaholix said...

aku pandai excel!

Nissie said...

esteem best pe. aku suke. cuma time keluar bunyi 'tettttttttttt' structure fail to agak cilaka dan babi. ibarat bunyi neraka.