May 21, 2009

Selamat siang semua.

Hari ni lagi bes. Dengan panas bahang gila. Tenaga Nasional boleh pulak potong bekalan elektrik untuk penyelenggaraan. Kalau sejam dua takpe, ni dari 9.00am sampai 7.00pm.

Terima kasih TNB, saya sayang kamu sangat-sangat. Kamu buatkan aku dan Joni kepanasan satu hari. Takpe, iklim Malaysia sekarang kan tengah musim sejuk. Depan rumah ada salji. Takpe, aiman tak kisah.

4 journeyed together:

♥.misz luna.™ said...

huhu...
cian nye die..


joni mst tdo lena gle kn..
hee..

ade salji tak nak ajak main..
hohoh..

siggplus said...

tido lena pe nye..dh mcm dekat padang pasir dah..muka sememeh je..kesian dia kepanasan..

xley ada salji,nnt bile lepas dia ssh nk cr blk..warna dh sama ngn salji dh

j@n@..... said...

ko na keje ape?huu

siggplus said...

aku ingat nk keje yg bg aku experience...nk g cr keje kt kdai foto kot..ley blaja cuci gamba