Sep 10, 2011

.nasihat

Dalam dunia ni, ada dua saja jenis babi.

Satu, babi yang sememangnya babi, yang dulu ustazah dan ustaz selalu cakap antara 3 jenis najis, yang kalau kita pegang saja memang kena samak. Yang kalau kita makan dan menjadi darah daging, entah berapa tahun amalan kita tak diterima.

Dua, babi yang tak faham bahasa. Babi yang pertama pun tak faham bahasa juga, cuma yang itu dikategorikan binatang dan babi yang kedua ini dikategorikan sebagai homo-sapien. Babi ni ada akal, tapi tak reti nak guna.

Babi ni memang degil, aku pun kurang pasti macam mana aku nak tolerate. Nasihat tak makan, nak kena cara kasar agaknya. Entahlah, cuba kau bagi aku satu cara nak hapuskan babi jenis ni di dalam hidup aku.

Cuma satu saja nasihat aku, aku tak kacau orang kalau kau tak kacau hidup aku. Oh maaf salah pulak, aku tak kacau hidup babi kalau babi tu tak habis-habis nak menyondol skrotum aku.








Banyaknya aku guna perkataan babi. Hebat kan teknik SEO aku? Ada gaya Ben Ashaari tak? Maaf salah lagi, kalau nak gaya Ben Ashaari, kena buat vlog di kandang babi. Heh.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

13 journeyed together:

siggplus said...

Mungkin kalau tambat boleh kot?

siggplus said...

Ye sigg, kau memang jahat. Kau memang kejam.

Wadi AR said...

tak pon lu lupe bagi makanan la tu. asik nyondol aje

siggplus said...

Makanan apa sesuai? Alpo ke pedigree? Ke bagi penis aku je buat kudap-kudapan?

Wadi AR said...

penis lu pon ok gak. takot lu tak kawen je nanti

hiro said...

yang di sayangi dah update blog? barang dah makin besor?

hanaahmad said...

kasi ikat kat pokok je itu babi.

siggplus said...

@ Wadi AR : kau nak ke penis aku?

@ hiro : membesar sihat bak juara.

@ hanaahmad : tak baik tau, nanti jadi kes petknode pulak.

Wadi AR said...

gua tak nak

ekabukanmakcikkau. said...

Cuba mengaji depan dia . Gud luck (:

cikpepel said...

ko samakkan je babi no.2...mana tau dia insap...takdelah asek nk menyondol..

al-jambz said...

kau doakan la dia berubah sigg. jalan penyelesaian terbaik dari aku.

Aifaa R. said...

babi sungguh babi-babi itu.