Jul 17, 2009

.bukti

Selamat siang semua.

Bukti penggunaan bahasa Inggeris aku sudah menurun. Mai Enggerish was so not good la.

9 journeyed together:

Ainee Cumi said...

wei syukran larr..
u nak band 6 erkk??
melampau ni!!

susah tak wei muet??
meh r derma buku muet kat i

addyaholix said...

lom dengar aku speaking lagik. lobos. muahahaha!

j@n@..... said...

congrats

Huda Luna said...

terer la tu dr org..
bsyukur la k dr dpt 3 je

the artist and i said...

i speak no english.

amcam?

syahidahariff said...

aku patut dapat 6, tapi aku sedekah kat kwn aku da, so dapat la aku 4 je..hahaha

Pakcik Luar Otak said...

Memang teruk. Sheeshh.

siggplus said...

ainee : actually xkesah..tp ofcoz la nk yg terbaik kan..not for me, but for en. ariffin also..dia kan cikgu english

addyholix : aku kalau speaking berterabur gak..aku nervous oh ckp english ni..

jana : thanx!

misz luna : syukur2, sbb above my expectations..mcm org ckp aritu kn org ckp maybe dpt 2 je..

ms weed : me no speak no english..me love u long time..haha

odah : alhamdulillah pemurah..bagus org ipoh ni..hehe

pachilo : damn u make my heart torn man..heh

j@n@..... said...

bape mrkh yg ang dapat ey?