Jun 26, 2008

.favourite artist

Selamat Siang semua.

Aku sangat suka menonton movie. Tak kira lah sekiranya ia ditonton di panggung wayang atau melalui cetak rompak. Jadi di sini aku ingin senaraikan list pelakon-pelakon yang aku suka.

1. Adam Sandler
Big Daddy merupakan antara cerita terawal yang aku tonton dan ingat sampai sekarang. Funny dan sejak itu aku mula meminati semua cerita yang dia berlakon. Orang sekarang baru nak cerita pasal kehebatan dia. Aku hanya senyum sinis, atas kebodohan mereka yang anti dia kerana dia seorang berbangsa Yahudi.

Recommend : Big Daddy, The Longest Yard, The Waterboy dan Mr Deeds

2. Jessica Alba
Sekiranya cerita itu hanya dia sahaja berdiri tegak sepanjang cerita dan memakai bikini yang hot, aku sanggup tonton. No questions about that.

Kalau sesiapa ada nombor telefon dia, sila la berikan pada aku ya. Aku bayar lah!

Recommend : Honey, Good Luck Chuck dan Fantastic Four (bukan ceritanya tetapi pakaian leather ketatnya. Terliur!)

3. Johnny Depp
Terus terang aku cakap, cerita dia semua menjadi. Dari Blow ke Pirates of The Caribbean, watak yang dia ambil semua jadi. Bila menonton aku rasakan seperti aku ada sebelah dia,macam masuk dalam dunia tu.

Recommend : Blow, Chocolat, Charlie and The Chocolate Factory(buat aku sukakan coklat kembali), dan Edward Scissorhands.

Untuk pelakon Malaysia, maaf aku belum ada lagi. Selagi Yusoff Haslam dan Prof A. Razak Mohaideen ada, selagi tu lah aku takkan suka pada cerita-cerita atau pelakon Malaysia.

Anda sanggup bayar rm10 untuk tonton Main-Main Cinta atau Kl Drift?pffttt

0 journeyed together: