Dec 5, 2008

.apakah?

Selamat siang semua.

Orang lain kawin, orang lain yang semangat lebih. Sudahlah. Bukan masa kamu, nak sibuk-sibuk buat apa. Duduk rumah diam-diam.

Masa kenduri, datang, salam, makan. Dah kenyang chow. Tak perlu sibuk-sibuk.

Rimas aku tengok. Menjengkelkan. Annoyed.

Yang kawin sampai belanja rm 5 Juta, lagi teruk. Bukan anak dia pun. Sedarlah kamu tu indu.

Oh, esok ada PC Fair dekat Ipoh. Aku mesti pergi. <3 nak pergi tengok sekali tak?

6 journeyed together:

♥.misz luna.™ said...

ala awk ni..

org taw awk pon x saba nk tawen kn?
hik3...


jom g pc fair!

Tijah Lawa said...

pc fair? kjah ske fun fair. leh main tikam2..untung2 dapat pooh bear.

Pecah Kepala said...

pc fair perghh terbaik. kat pc fair slalu ada awek jepun pakai seksi2 mcm kat litar sepang tu.

peluang peluang.

siggplus said...

<3 : mana ada!hehe
sok kite g pc fair k..

kak jah : haha mn sm la kak pc fair ngn fun fair..

pecah kepala : pc fair mn lu g beb? mana ada..
semua pakai tudung je..

Pecah Kepala said...

laa ye ke? gua salah fair kot.

addyaholix said...

aku sensitif kalau bab kawen.
penat nak menjawab ngan mak bapak aku.
huh!