Dec 25, 2008

.tis the season to be jolly?

Selamat siang semua.

Tidak.

Jangan nak seronok-seronok sangat Krismas ni.

Jangan nak harap dapat hadiah bawah pokok Pine tu.

Tak payah nak gantung-gantung stokin busuk kamu tu dekat dinding.


Kamu tu nakal sepanjang tahun.

8 journeyed together:

addyaholix said...

pembetulan!
sekarang malam bukan siang.
ko update pon dah malam!

aku nakal tapi aku tetap dapat hadiah =)

"ho ho hooo!", kata encik santa kepada aku malam tadi.

siggplus said...

haha aku malas nak update sebenarnya..tapi tah rasa nak menulis..

kau dapat hadiah apa?

addyaholix said...

g string itam merah hahaha!

siggplus said...

gila kau g string..
santa xpenah bagi aku pun g string..teringin jugak..hahaha

tahun depan aku nak jadi baik lah

Pecah Kepala said...

cis! patut la gua tengok stokin takde. mak gua sumbat dalam mesin basuh!

ADEX KAWANBOXX said...

KAKAK DAPAT HADIAH...

the best from paradise!!!

hanafana said...

betol la..
kat bawah pokok krismes taleh amik adiah.. =(

Nissie said...

aku pun tak dpt. mungkin aku salah bagi alamat
-_-