Dec 3, 2008

.scary movie

Selamat siang semua.

Duduk rumah sorang-sorang menakutkan. Sekarang aku tau macam mana Pn Hamizah yang selama berbulan-bulan duduk rumah sorang-sorang.

Macam-macam bunyi aku dengar semalam. Yang paling tak boleh blah bunyi cakar-cakar. WTF sebelum-sebelum ni tak ada pun bunyi-bunyi macam tu.

Nak berak tengah malam sambil hisap rokok pun takut. Karang ada pulak tangan keluar dari mangkuk tandas kacau-kacau taik aku nanti.

8 journeyed together:

Huda Luna said...

haha...

gila

Tijah said...

apa kata ko layan cenel 122 suster ngesot? hahaha..sampai skrg akak terbayang2 tgn dia merayap tepi2 katil.

Huda Luna said...

huhu...
huda tgk suster ngesot kt asrama matrix...

lg la gila...
haha...
tjerit2 sume..

Anonymous said...

cis. hantu pengotor. itu bukan hantu, itu bentuk najis kau mungkin.

Unknown said...

hahaha..cite tuh mcm selalu belaku kat asrama..huhu

Unknown said...

hahaha..cite tuh mcm selalu belaku kat asrama..huhu

addyaholix said...

kacau taik takpe, jangan kacau...

haha!

siggplus said...

<3 : ngaa apsal gila plak?

tijah : tamau la tengok kak..
mau tkencing2 mlm nnt takot..haha

pecah kepala : kalau bentuk najis aku xkesah..aku boleh flush..setel..hehe

hanafana : yup. kat asrama bnyk gila cite2 mcm ni..maybe aku terfikir asrama time tu kot tu dengar bunyi2 mcm tu..

addyholix : kacau taik pon xmau!