Dec 10, 2008

.biba

Selamat siang semua.

Kebelakangan ni aku tak dapat nak bukak myspace. Kenapa tak boleh? Mula-mula aku ingat firefox yang problem, tapi bila pakai IE pon sama jugak.

Macam mana aku nak berinteraksi dengan kawan-kawan macam ni? Macam mana aku nak main pakau kat Poker Palace? Aku rindu betul myspace. Terutama pakau.

Ya, judi haram. Kau tak payah nak sekolahkan aku. Bukan pakai duit betul pon.

5 journeyed together:

addyaholix said...

kawan aku asyik dengan monopoly onlinenya.

taksub!

entah apa yang hebat.

Huda Luna said...

ahh!
awk mmg x beh2 ngn mende tu..
nyampah i~~

huh!

siggplus said...

addyholix : ada oranh have their of fav game.. dan bagi aku ini buat aku hilang bosan..
kalau kau duduk rumah sorang2, tv xda apa yg bes, apa kau nak buat?

<3 : memang lah..game tu bes..hee

anntaj said...

ayoooo...misz luna kata nyampah sb siggplus main game tu..:)

* suke bila baca part 'selamat siang'
:)

addyaholix said...

aku layan tenet. serius!

aku tak penah bosan layan tenet!