Dec 23, 2008

.shoot bukan setakat menembak sahaja

Selamat siang semua.

Letih tau hidup sorang-sorang.

Nak buat apa-apa memang boleh, tapi kalau duit pun tak ada, memerap kat rumah jela. Nak buat party liar pun tak boleh kalau sebotol 100 plus saiz sederhana pun tak mampu nak beli. Inikan nak beli shoot untuk perlindungan.

Nak makan, kena keluar beli. Nak minum, kena keluar beli. Nasib baik berak tak payah keluar berak.

Duduk rumah baca komik, tengok tv, layan series. Sampai berulang-ulang. Dah jadi rutin harian.

Kalau berlarutan sampai 2 bulan. Aku rasa badan aku bukan hanya beranatomikan kepala, kaki, badan dan tangan, tapi sofa sekali. Melekat dekat badan.

Shoot, just come.

4 journeyed together:

addyaholix said...

tambah satu lagi.

melekat dengan laptop.

Pecah Kepala said...

macam mana lu lekatkan semua tu di tubuh badan? guna glu apa.

haha

hanafana said...

shoot ape?
kurang mengerti~

siggplus said...

addyholix : tepat sekali..

pecah kepala : gam special. kau nak? tapi kena tunggu lama sikit. aku kena masukkan tangan dalam seluar dulu...hahaha

hanafana : budak kecik2 xley tau..hee