Dec 13, 2008

.hot?masuk neraka br tau hot ke tak

Selamat siang semua.

Ditag shakirah. Malas betul menjawab dan mengupload. Bosan-bosan ni baik buat. Sementara tunggu match Liverpool kalahkan Hull City.

[1] Do you think you're hot?
Do side effect of hot is also considered hot? Ya ya kulit aku hitam. So?

[2] Upload a fav pic of you.


[3] Why do you like this pic?
Sebab ni masa-masa gembira aku dengan kawan-kawan. Masa ni kitorang tak ada duit tapi masih nak bersuka ria. So kami pergi pulau dan buat ala-ada destinasi bajet. RM10 saja seorang. Sweetest memories. Oh ya dan gambar ni buat aku hot sebab masa tu kami cabut baju seluar boxer/briefs.

[4] When was the last time you ate pizza?
When I met <3 at Kuantan tempohari.

[5] The last song you listened to?
The Times - Tunjuk Perasaan.

[6] What are you doing right now besides this?
Waiting for Liverpool match to start.

[7] What name do you prefer besides yours?
Farid Johan

[8] People to tag :
1. Huda <3
2. Pecah Kepala
3. Perempuan Kalis Peluru
4. Niss niss
5. Kak Jah
6. Addyholix
7. Hanafana

[9] Who is no.1?
My true love.

[10] No.3 is having a relationship with?
Someone named Fry. Maybe, but not so sure with it.

[11] Say something about no.5
Dulu blog dia blog masakan. Aku selalu terliur tengok semua masakan dia. Sekarang dah jarang dah. Kenapa eyh kak jah? Dia dah kawin ada anak satu baru sunat. Haha

[12] How about no.4?
Sama amek engineering dengan aku! Beza dia degree dan aku diploma.

[13] Who is no.2?
I dont really know him much but all I know he is a good storyteller. Kadang-kadang aku rasa cemas baca entry-entry dia.

Tamat sudah.

10 journeyed together:

Huda Luna said...

pergghhh!!

jht tag org lg...
xpe2..

nnt org tag awk byk2 smp awk x larat nk jwb tag!!



hahahaahhah..

siggplus said...

hehe padan muka

Adexx Boxx said...

ok nanti kakak jawab
betul la..FRY...tapi tue nama samaran ja...

pernah tengok kartun FUTURAMA??

FRY nad LEELA...

nama betul?? hahaha macam nama pakistan..

Huda Luna said...

gile bkk spenda n boxer sume..

ikan tgk pon mati nnt..

tkejot..


haha..

siggplus said...

adexx : pernah, bes sgt cite tuh..gile2 mcm simpsons gak..hee
nama pakistan?maksud?

<3 : mana ada dia mati terkejut, dia lagi suka..dia nibble2 dekat situ macam fish spa tuh..haha

addyaholix said...

orang fish spa cuma kakai, kau seluruhnya. harap ikan tak terkejut haha!

hehehh aku dah terbang rendah nanti aku jawab =)

siggplus said...

xdanya..ikan garufa tu lg suka geget benda lain..hehe

fry said...

Adex Kalih Peluru ..ini nama2 jejaka Pakistan yang mana satu saya?

Shoaib Malik ,
Salman Butt,
Nasir Jamshed,
Younis Khan,
Mohammad Yousuf,
Misbah-ul-Haq,
Shahid Afridi,
Fawad Alam,
Rao Iftikhar Anjum,
Sarfraz Ahmed,
Sohail Tanvir,
Umar Gul,
Wahab Riaz,
Saeed Ajmal
and Mansoor Amjad

siggplus said...

fry : salam butt mungkin, atau nasir jamshed.

butt-bontot dan jamshed-jam shit

hah juz kidding

Anonymous said...

wah kene tag lagi. sorry baru perasan la sigg. gua sibuk minggu lepas. gua try buat :)