Nov 30, 2008

.esok

Selamat siang semua.

Besok aku akan ke KL. Untuk hantar mak aku pergi haji. Dapat jugak dia ke haji setelah sekian lama tunggu peluang.

Aku sedih. Sebab apa? Duit yang dia bagi kat aku sepanjang dia ada kat sana sikit. Sikit sangat.

Aku tak tau nak makan apa nanti. Ingat nak kerja tapi sekejap sangat. Dan kerja dapat gaji hujung bulan, bukan hari-hari.

Aku hidup mengharapkan charity je sekarang. Dah, aku nak pergi buat baik dengan adik-beradik aku sekarang. Untung-untung dapat duit.

7 journeyed together:

Tijah Lawa said...

ayo!! mak mertua kan ada?
hahahaha...

hanafana said...

hukss..cian²
simpatii..
suh huda blanje kye..

ah tok said...

Masuk BERSAMAMU. Takpun join grup SWEET CHARITY.


.

♥.misz luna.™ said...

hoho...
ptt sedey sbb mama g aji..

ni sedey sbb xde duet..

addyaholix said...

umah aku sepah. aku bagi gaji hari-hari hahaha

Pecah Kepala said...

mak lu ada periuk belanga terpakai tak?


lu bikin garage sale.

siggplus said...

tijah lawa : mak mertua pon tak pernah jumpa..hehe

hanafana : dia nak blanja? i WISH!heee

ah tok : kenapa nak masuk sweet charity lak?suara aku tak sedap

misz luna : ye la kalau xda duit cmne nak anta awk nnt..huhu

addyholix : jom kita challenge tgk umah sape lg bsepah..hehe

pecah kepala : ada, tapi makcik2 dekat cni suka berhutang..
aku dah la cepat pelupa..
x untung nnt..hee