Nov 17, 2010

.ampun maaf dipinta, mensuci hening dosa

Selamat siang semua.



Maaf Zahir.



Bukan dekat kau, tapi dekat lembu yang bakal tumbang kejap lagi, aku tengok dah ada 2-3 ekor dah siap kena tambat belakang masjid tadi. Menangis teresak-esak.



Maaf Batin.



Bukan dekat kau, tapi bagi pihak lelaki aku mintak maaf batin dekat gadis-gadis bodoh yang membiarkan diri mungil dan mulus itu dikekah mat-mat rempit sebagai hadiah malam raya.




Oh ya, kalau nak jadi bodoh sangat pun, jangan la pilih batang KLCC dari batang betul ok?



11 journeyed together:

♥CIK SHA♥ said...

ayat yg last aku tak paham la weh..

selamat raya korban..^_^

PURPLE is LOVE said...

ni mesti kes video yg pilih klcc ke aku tu kan. isk2..

Ariffin Janal said...

klcc dot 3gp

Edryna wanie said...

hahaha yg last tu tak ley blah

asip محمد said...

dah tuh... batang klcc lagi besar... masyuk maa... kahkahkah

wannurfazrini said...

ayat last best !

HUDA said...

yang ayat last tu aku baru tgk tadi..up to date gak ko ni eks..

Berd said...

Follower dah beribu!

baincardin said...

Salam Aidiladha! ^_^

Ainee Cumi said...

Ayat kau perli baik punya. Aku harap adalah gadis gadis letak otak kat kaki baca.

AyuE SurihanyOt said...

buat ke seratus lima puluh juta aku setuju dengan kau..