Jan 23, 2011

.bunga-bunga bertaburan

Selamat siang semua.

#masukkan lagu Bila Cinta Didusta

Waktu kita bersama-sama di bawah sinaran lampu neon dulu, abang ingat lagi cinta yang bersemi di dalam dalam hati dulu. Di mana kita bercengkerama bagai donia ni kita yang punya.

Tiada siapa yang dapat mengubah rasa cinta abang dekat ayang.

Kita berjanji sehidup semati, till death do us part.

Masih ingat waktu ayang menggigil kesejukan dek hujan yang jatuh laju membasahi segenap pelusuk tubuh ayang, dan abang datang umpama hero menyelubungi ayang dengan tubuh badan yang kurus-kurus bermuscle ni?

Walaupun kakak menghalang, tapi abang tetap setia, kita masih kental dibuai asmara melayari bahtera cinta yang seakan takkan pudar untuk selamanya.

Abang tau, abang hanyalah manusia biasa. Golongan marhaen macam abang ni dipandang hina. Dicaci dicerca. Kakak cakap, kita mana sama taraf. Pipit sama enggang mana mungkin terbang beriringan?

Tapi abang dah cuba yang terbaek, abang dah berikan yang terbaek, tapi masih tak mampu menggembirakan ayang.

Kenapa ayang tinggalkan abang? Ayang lupa kisah cinta kita dulu? Ayang lupa janji setia kita dulu? Ayang lupa kehangatan cinta kita dulu?


Abang redha ayang, abang redha. Abang lepaskan ayang walaupun dengan hati yang berat. Dengan penyesalan yang tak terhingga. Abang ampunkan salah silap ayang selama ini.


Selamat pengantin baru Ayu Raudhah Che Wan. Semoga cepat masuk Mari Menari dan diruntun pelbagai masalah.

*asah parang laju-laju*


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

15 journeyed together:

hannamaruku said...

yang mari menari tu yg plg tak tahan.

Cik Agogo said...

mari menari pun dapat curse sehati berdansa jugak ke?

hua hua hua...

MOFASAD said...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Ariffin Janal said...

hahaha cilaka.

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

ahahah. macamtu la pulak? tak baik woh doakan die tak bahagia. keh3.

hiro said...

awak jgn macam2 sigg.

shasha said...

perghh..baru kawen dah swoh masuk mari menari.. haru biru jadi nya.. :DD

Weeda said...

haha...takleh blah ucapan 'diruntun pelbagai masalah'...


lek lu sigg..tunggu dorang masuk mari menari dulu baru boleh asah parang..

lini hasnan said...

haha,steady la entri :)

Akulah Aqilah Itu said...

hahaha. sengal kau.

ika md ros said...

kemain lagi si sigg nih..

░♥si lampu neon♥░ said...

ayang mu ayang ku jua hahahahah gudbye ayuuu


Check it out Entri Paling Best !
# Siapa Suka Makan Roti Milo ?#
# Frame Ikea Dari Blogger Eqbalzack#
# Pekerja Sambilan Diperlukan !#
# Tak Suka Jalan DI One Utama ! #

shasshaDanial said...

okay. entry nie boleh buat gelak pagi2 buta macam nie. :)

eiffel said...

keji!huhuhuhhu

little ain said...

hahaha jahat gile.