Jan 4, 2011

.sokerleaks

Selamat siang semua.


Selepas Blogohol dan Akulinglung, aku sekarang berkolaborasi lagi, kali ni di SokerLeaks. Blog berbahasa Melayu yang membincangkan isu bolasepak di serata pelusuk dunia, baik dalam negara atau luar negara.

Berbekalkan motto "Rahsia Bolasepak Kini Di Jari Anda", dan disulam dengan logo yang seakan-akan air dari ejakulasi yang meleleh ke atas bola akibat dari terbanyak minum air soya, memang sesuai sangat kalau aku berkolaborasi dengan diorang ni. Kena gaya orang kata.

Bak titisan air puncak syahwat ke atas bola.

SokerLeaks juga akan dipenuhi dengan gosip-gosip liar WAGs serta skandal-skandal terbaru para pemain bolasepak. Pedulikan skandal John Terry dengan Vanessa Perroncel yang hangat diperkatakan dulu, atau Ashley Cole dengan pelacur-pelacur hodohnya (seriously aku rasa bini dia dah memang tahap mencapai ejakulasi bila tangan dia sentuh paha kau), thats old news brah.

Kenapa aku sebut nama-nama pemain Chelsea saja dan bukan nama pemain kelab-kelab murahan lain? They aren't called Chelsex for nothing ok?

Tolong jangan samakan kami dengan Sokernet, kerana kami jauh lebih kanyaq dari mereka. Kami salut mereka sebagai idola kami, tapi kami akan cuba yang terbaik untuk saingi mereka. Aku guarantee, di sana kau akan menjumpai kepuasan maksima. Sila buang novel-novel mengarut Kamasutra atau Permata Yang Hilang kau dan terus ke SokerLeaks.

Oh ya, aku menulis di sana untuk kem Liverpool. Kalau kau sokong Liverpool juga, mari kita berpiket untuk menjatuhkan Roy Hodgson. Dia tu babi.


Ya Nun Waw Alif


10 journeyed together:

ezany said...

ok la.. blog yg tak bape nak serius.. lain dari lain.. btw.. aku fans chelsea.. :D

Nurul Huda Rahim said...

permata yg hilang tu mcm majalah mastika ke weh? kat mana boleh beli dia? mcm best je?

Pa'tam said...

biantang apa loser sgt ni liverpool?

Amir Syahir said...

keh2..arap2 huda minat M.U.

Huda Luna said...

saya berharap sokerleaks tak kan terkubur

amin

Aslina said...

hok aloh... penyokong kolam hati (yang terbiar) rupenye...

lariiiii~~~

Kicap Manis Media said...

interview ngan apex mcm celaka kan...hahaha. best2.

Linglung said...

awak ni pengulas 'standard ayam' ya? kahkahkah!

Ariffin Janal said...

linglung : kejam bro.hahaha

Mean said...

i pity u fools.. i do, i do - Mr. T