Oct 26, 2008

.bila pundi kencing penuh

Selamat siang semua.

Cik abang hensem goatee, kalau tak nak orang tengok zakar kamu yang kecil tu, jangan kencing dalam urinal ya? Lain kali kencing la dalam cubicle yang ada tuh. Kalau masuk dalam tu tak perlu abang risau lagi pasal orang ternampak zakar abang yang kecil tu.

Dan kami semua ni, tak teringin pun nak tengok zakar abang yang kecil tuh. Ye ye saya tahu, zakar abang yang kecil tu, boleh masuk Ripley's, so tak payah risau-risau ada orang mintak autograph ok?

Saya tak berminat dengan zakar abang, so lain kali jangan pandang saya macam saya ni gay. Kalau saya gay pun, tengok je zakar abang yang kecil tu, hilang selera saya. Saya datang nak kencing je. Sama macam abang jugak kan? Kita sama-sama pundi penuh, abang jangan la buat pundek tengok-tengok orang macam tuh.

Ke abang ni yang gay? Oh abang la yang selalu conteng dalam cubicle tulis "Man gay - 0175xxxxxx" tuh eyh? Takpe saya ada sorang kawan(rujuk entry sebelum) yang gerenti nak dekat abang.

Lain kali, ubah la perangai ye abang. Jangan takut-takut. Kita datang nak kencing, bukan pertunjukan zakar siapa paling kecil.

Tahniah, abang nombor satu.

7 journeyed together:

Niss said...

yg ni sumpah kelakar!

LOL

siggplus said...

oyeah?haha xsangka lak..
spontaneous je tuh..hehe

K.Jah said...

ntah2 cem punye lagi besar dr abg goatie. wahhh!!! penghinaan terhebat diabad ini tuhhhhh!!!!

Pecah Kepala said...

kalau ada aweks nampak, aku rasa menang tak kahwin laa minah tu.

gelimat beb!

Pecah Kepala said...

memang*

Cakap Kosong said...

siap ukur ker?

siggplus said...

pecah kepala : mungkin dia ingat aku awek, sbb tu dia macam takut2 dengan aku kot..
tapi aku mana ada buah dada, apatah lg pkai panties..haha

cakap kosong : ukur?mesti lah..guna pembaris masa sekolah yang panjang 1m kaler kuning then ada pemegang kt tengah2 tu..ngaa