Oct 10, 2008

.kenapa?

Selamat siang semua.

Lepas-lepas raya ni, ramai blogger dah delete blog mereka. Ada jugak yang tak delete blog tapi delete semua entry. Kenapa ya?

Adik beradik tau kamu ada blog ke? Ketika kamu makan rendang kamu terdengar pak menakan kamu sembang pasal blog kamu ke? Atau ayat-ayat trademark kamu disebut-sebut semasa orang lain tengah sembang ke?

Aku tak faham. Macam mana pun, banyak sangat blog yang seronok dibaca dah didelete. Blog feed dalam mozilla aku dah banyak aku terpaksa delete. Bookmark aku dah hampir kosong.

Blogosfera sudah sunyi.

7 journeyed together:

Pecah Kepala said...

sebab semuanya kekenyangan nak taip semula. rendang, kuah lodeh, lemang suma dah masuk perut. tak boleh nak buat apa

siggplus said...

haha..
mungkin tengah cirit2 tuh tetibe dapat seru suruh delete blog kut

nashrex said...

tape..
blog aku masih ada. ahahaha

siggplus said...

blog ang masih ada..
aku mmg link dr dlu lg..
so ada apa-apa ganjaran kerana setia?hehe

kutemPAHsumPAH said...


ellloooo blog akak masih ada...ye la adex..tgh2 raya ada plak mengKANTOIkan blog akak yg glamorrr tue...tersembuq lontong akak...terpaksa delete...nie dah ada balik...hanya yg kenai ja di jemput..yang tak kenai jemput jugak tapi wat sementara waktu ja..nnt kena kick out..wakakakakah

ibrahim_n said...

tak bayar bil ternet, letrik, tempat kerja dah tadek pc.. semua tuh kemungkinan

siggplus said...

pah : ha sape yg kantoikan?kantoi cmne??
kejam kot invite then kick..

ibrahim_n: mungkin..duit semua abes bg duit raya eyh?