Oct 28, 2008

.mimpi

Selamat siang semua.

Kebelakangan ini aku banyak alami mimpi. Mungkin stressed out sebab finals dah dekat. Mungkin. Aku pun tak pasti. Banyak mimpi berkait rapat dengan future, kematian, dan kesedihan. Dan selalunya, mimpi ini aku reka sendiri. Tengah-tengah mimpi aku reka budak ni datang sini lah, benda tu jadi banyak lah, macam-macam lagi. Ya, aku sedar ketika mimpi.

Tapi kali ni aku tak mampu reka. Aku hanya dapat menonton mimpi aku.

Malang, tak ada popcorn.

Aku seratus peratus yakin aku tak mahu semua mimpi-mimpi aku tu jadi kenyataan. Kalau betul-betul jadi sekarang, dan jadi masa aku tengah finals, aku tak mampu nak menghadapi hidup dan stress itu.

Ah, mimpi mainan syaitan kan? Jangan percaya sangat kan? Nakal syaitan ni.

Nak kena babab.

4 journeyed together:

~mademoiselle hana~ said...

haha.ya.tapi semalam aku mimpi aku mimpi aku dapat cgpa 4.0. boleh tak kalau aku nak percaya mimpi tu?
janganlah kau babab si syaitan tu..hehaha

siggplus said...

boleh, terpulang pada kamu..
dan aku doakan kau dapat cgpa 4.0..
puan hamizah selalu pesan, kalau nak tu boleh, usaha kena ada..
so cayok2..hehe..
xpe, dia nakal..orang nakal boleh kena babab

Pecah Kepala said...

mimpi aku tak? hahaha

siggplus said...

mesti la mimpi kau..
sampai pecah kepala aku..haha