Oct 8, 2008

.raya mood?bukan

Selamat siang semua.

Lepas raya ni, aku agak kemalasan untuk menaip blog. Aku tak tahu kenapa, tapi malas. Dan dalam jangka masa itu banyak perkara dah berlaku dekat aku dengan sengaja atau tidak sengaja.

1. Raya aku sibuk.

Sibuk sangat. Ramai sangat orang datang rumah kami sampai makanan semua habis dan semua orang terbongkang kepenatan malam tu. Sedihnya duit raya sekeping dua je yang dapat. Tahi betul.

2. Handphone aku rosak.

Dua kali! Sekali sebelum raya dan sekali malam raya. Akibatnya duit aku terbang rm150 dan tiada gambar raya di dalam handphone aku. Bukan kali pertama handphone aku rosak begini. Aku sekarang dalam proses mencari handphone baru. Aku tak sanggup dah repair handphone cabok ni.

3. Aku dapat tau saudara aku seorang po-en di Penang.

Betul. Tak tipu. Aku tanya dia sendiri. Tapi kalau tengok, serious boleh muntah. Tak nak elaborate lebih tentang dia.

4. Aku kini berpunya kembali.

Sedozen ros, sekali dating, kami bersatu kembali. 4 Haribulan 10 2008. Raya keempat. Cinta datang dan pergi dan kali ni ia datang kembali. Aku tak mahu dah dia pergi lagi. Kamu, kite sayang kamu sangat- sangat. Aku seronok berjumpa dia. Yang aku terkilan dia terpaksa balik awal dan kami tidak dapat tonton wayang bersama. Benda yang ada dalam wishlist dia aku tak dapat tunaikan.
Sori sayang.

Banyak lagi yang ada dalam kepala otak aku ni. Tapi aku tak dapat keluarkan. Mungkin nanti.

2 journeyed together:

moon said...

merujuk kpd point number 1. mentang2 muka dh mcm boley kawen duit raya pon terus stop masuk kan.haih.

siggplus said...

tu lah pasal..
i budak lg la..keje pon blom..
cousin2 i yg sebaya still dpt duit raya dr mama i...
sdih gila taw..hehe