Nov 21, 2008

.hai

Selamat siang semua.

Hai makcik, apa khabar? Mesti makcik sihat kan?

Makcik ni comel la, pandai bergaya. Setiap kali saya jumpa makcik, mesti kaler matching-matching. Sedondon. Tambah pulak dengan rambut karat makcik tuh, aww buat saya horny!

Tapi kan makcik, kenapa mulut makcik macam pundek? Kenapa makcik suka bawak mulut? Kenapa makcik mami jarum? Nak saya cucuk tulang kelakar (funny bone) makcik ke? Karang melatah tak tentu pasal. Sebut barang sendiri lagi.

Takpa makcik. Saya boleh sabar lagi. Sebab makcik comel dan buat saya horny, saya sabar. Lagipun anak makcik kan comel. Dah ada berpunya ke? Saya bukan tanya makcik tau. Saya tak selera dengan makcik. Saya nak yang ketat, bukan lobos.

Makcik, jaga mulut okay. Kerana mulut, badan binasa.

5 journeyed together:

K.Jah said...

fuyooo!! kalu makcik tu baca misti dia bunuh diri taw. molot makcik cam pundek?? hahahaa...lama x guna vocab tu.
*kem salam kat makcik tu eh??

hanafana said...

uhh...makchik..
hoho..best siot..

siggplus said...

kak jah : baik2..jangan guna dh kak vocab tu..nnti cem tau susah..haha

hanafana : best?ape yg best?macam pundek ada la

Qibby Zieman said...
This comment has been removed by the author.
Nissie said...

lol~