Aug 20, 2009

.man u memang hebat!

Selamat siang semua.

Burnley FC 1 Vs 0 Manchester United

Pundek-pundek yang kutuk macam babi aku haritu, kebanyakan penyokong Manchester United (Manure). Hari ni, meh aku pulak yang kutuk macam babi kat diorang. Tahniah. Team favourite korang memang hebat.

Kalah dengan Tottenham Hotspur memang memalukan hari tu. Tapi fakta yang kalah dengan Tottenham Hotspur yang tipped as salah satu force to be reckoned with season ni, masih boleh diterima walaupun agak memalukan.

Tapi macam mana dengan Manure? Burnley yang baru saja gain promotion last season boleh menang dengan Manure dengan sangat bergaya. Hanya kerana tiada Ronaldo, korang dah tak boleh main? Korang rindu dengan kaki licin si mamat metrosexual tu ke sampai tak boleh main dengan elok? Tolong jangan bagi alasan main away. Manure main home pun kalah jugak dengan Liverpool 4-1 season lepas.

Tactical yang sangat bergaya. Cantik betul Manure main semalam, memang berbaloi kalah.

Alex Ferguson dah boleh retire. Tak perlu buat speculation yang kau nak bersara pada akhir musim untuk hampir semua season-season lepas. Kali ni retire betul-betul. Bagi aku kau bukan lah legendary sangat.

Aku ada 4 team sahaja yang aku boleh tengok bola dalam BPL. Liverpool, Arsenal, Chelsea dan Tottenham. 4 team ni takkan buat aku tertidur kebosanan macam Manure selalu main.

p/s : Aku suka musim bola. Bila tiada idea nak post apa boleh sembang pasal bola.

3 journeyed together:

paraxixth said...

ko ade sebut pasal chelsea ke? sedah x dengan tothenHAM pun ko kalah. takkan nak harap goal penalti dari gerad. x profesional langsung.

man u tu macam taik jerk. x bagus langsung maen.hahah.. gua respek sama itu mid fielder. 1sttimer yang babi lawa.hahah.

siggplus said...

nissie : yeah high five

paraxixth : bila aku sebut pasal chelshit?aku cakap yang aku suka tengok chelsea dengan 3 lagi team main je. pembetulan dia bukan midfielder, dia striker.

atiqahidrus said...

igt kan man u btol2 hebat.cit.