Oct 10, 2010

.gangguan seksual - sexual harassment

Selamat siang semua.

Dah berapa hari tak hujan. Kalau hujan pun jenis segan-segan. Jatuh setitik dua dah malu-malu.

Aku ada jugak terfikir nak buat tarian mintak hujan ala-ala penduduk Zimbabwe, tapi mengenangkan konsep syirik khafi dan syirik jali ajaran cikgu sekolah dulu, aku batalkan niat majusi tu.

Oleh kerana panas yang terlampau sangat, tanah jadi tandus. Pokok tak dapat air yang mencukupi. Manusia lebih senang sakit sebab dehydration. Sawah padi gersang. Gadis-gadis jadi bertambah gersang.

Harini panas sangat. Jadi malam ni aku bukak tingkap luas-luas dan tarik langsir ke atas. Dengan cara ni bilik tak ada lah panas sangat, prinsip Bernoulli yang disemai cikgu fizik masih tersemat dalam diri. Walaupun hanya membantu sejukkan bilik 10% saja, jadi lah.

Jadi bila musim panas macam ni aku jadi terlebih aktif mandi. Aku bukak seluar, dan selingsing tuala di paras pinggang, dan menuju ke tandas. Masa nak mandi tadi, aku dengan berpakaian tuala saja yang membaluti tubuh mulus, montok dan mungil ni lalu tepi tingkap untuk ke tandas.

Silap besar.

Jiran belakang rumah yang aku syak bibik pada Kassim Selamat yang selalu ganggu waktu tidur orang dengan main seksofon malam-malam renung tajam dekat aku, sambil ketap bibir.

Celaka. Gadis bukan muhrim dah melihat tubuh seksi bergetah ni tanpa izin. My body is my temple.

Contoh lelaki bertubuh mungil - Lady Ga-go. His body is his temple.

Kan aku dah cakap, cuaca panas buat gadis-gadis jadi gersang.

Esok aku nak suruh dia masuk meminang, gangguan seksual macam ni tak boleh dibiarkan begitu saja. Teruna aku dah terjejas!

37 journeyed together:

J. Abdullah said...

1st!

J. Abdullah said...

anyway, siapa kata time panas gadis jadi gersang? kalau ada ekon lah senang gersang. panas panas takde hati lah.

J. Abdullah said...

think of the saggy tits mann. sure nak suh dia masuk meminang?

hikhik

siggplus said...

@J. Abdullah

the saggy tits are wayy better than small tits. that'll be like a runway for airplane to land on. at least saggy tits will give the pilot a hard n bumpy landing. haha

:: cekodod :: said...

gamba ko ke?

siggplus said...

@:: cekodod ::

yup, sexayyy tak??

najib said...

mamat mana ni bergambar tu

aren said...

sapa mamat tu? pornstar ke

malyna said...

OMG lady gago yg sgt hot di fb suatu ketika dahulu. HAHA euww

Hidemichi said...

sapa yg buat gangguan seksual sebenarnya ni?...bek lu ngaku, flasher!hahaha

lea said...

euuuuwww.gile nyah...hahaha

Hellioz said...

geli lancau gambar tuyh
gyahahahhah~

afiqsiddhartha said...

agak agak la sigg. Roomate kau kot tu.

-shaa bonitaa- said...

xsnonohnya si pengintai tu..hee~

Encik Tikus said...

hilang selera gua ngadap maggy nie. dah la gigi kuning. langsi betol

sastraboy said...

asal gua rasa itu lu di masa depan aa sigg??

hBz said...

celaka letak gambar sendiri! dah fikir masak2 ke ?

hBz said...

tarian minta hujan tu macam yang malam tu kite buat ke?

KARKADEWA said...

terkujat

raina said...

mungil???

Catherine- said...

OMGucci!!!!!!!!

wannurfazrini said...

hahaha, geli sial tengok lady gago ni. x bernafsu betul . hahhaa

Pije. said...

wahahha.
gambar sape ni weh?

ngeee.RAWR!

hamzah ian said...

kah kah kah.. gmbr macam haram dow

little ain said...

huhuhu :)

gambar geli. yekkk!

fezaL Mohd said...

horny sial . haha !

iemaZAIMAH said...

lady gago satu phenomena.ckp lah dulu2 kau like dia kt fb kn?

Huda Luna said...

alahhh sbnr nye awk yg saje kn nk lalu tepi tingkap tu huh

nisa sudah! said...

hahahha...
terbaik lar lady gago...

deus X machina said...

astaghfirullahalazim

Ned Gumbilai Tumunda said...

tak senonoh.. hahaha

Pensil Organik said...

mak aiiiikkk.
hehehhehe

¶A.K.I¶ said...

syak bukan deus yg taip komen n3 ni!

huhuh.....
gmba terbaek sigg!
wa ingt tu lu td~ kah kah kah

||| PöJìé PööH ||| said...

Hahaha, kepanasan dan kegersangan tidak dapat dipisahkan ;p

Love,
PojiePooh Abdullah

♥cutebabygirl♥ said...

geli gile tgk gmbar tuh!

mimizuzuhaha said...

dah kenape kepit-kepit cenggitu. dem!

Fey Lee said...

WTF?! Who is he man? Malu -_____-