Oct 31, 2010

.salahkan saranan doktor

Selamat siang semua.

Kelmarin aku bantai sambal udang petai. Lama tak balik ipoh tiba-tiba teringin nak makan masakan stail mak-mak. Jadi aku pergi ke kedai favourite yang masak makanan macam mak-mak. Tak, bukan kedai wanita yang masak sebagai bisnes keluarga. Pondan yang masak pun bukan. Yang aku maksudkan kedai abe pattani. Walaupun kedai penuh lipas, tapi sedap, tu yang penting. Kebersihan tolak tepi.

Kalau waktu makan, aku mesti minum sekurang-kurangnya 2 gelas air. Rakus, tapi aku ikut saranan kerajaan yang menggesa setiap umat manusia kena minum sekurang-kurangnya 8 gelas air sehari.

Oleh kerana minum banyak sangat, masa dalam perjalanan balik pundi kencing dah tak dapat menampung kapasiti air yang banyak. Dia siap ugut sebelum dia tumpahkan secara sengaja dan memalukan aku, baik aku pergi ke tandas cepat.

Aku kepit helmet darth vader dengan jari. Dengan harapan mudah-mudahan tak ada setitis pun yang keluar tanpa izin. Aku pesan dekat dia supaya jangan banyak bergerak. Penglihatan pun aku cuba kecilkan sekecil mungkin supaya tak terereksi bila terjumpa gadis-gadis comel yang seksi lalu lalang.

Sampai rumah aku terus berlari ke tandas. Tak sempat nak bukak seluar, pintu pun tutup sekerat saja, aku terus lorotkan seluar ke paras separuh pinggang guna sebelah tangan. Sebelah tangan lagi masih mengepit helmet darth vader. Aku pesan dekat dia "Sabar itu separuh dari iman". Dia mengangguk tanda setuju.

Bila dah agak-agak aim cantik punya dalam mangkuk tandas, aku lepaskan genggaman erat di helmet darth vader secara perlahan-lahan. Lega, segala usaha untuk tak dibahan budak rumah sebab kencing dalam seluar berbaloi. Helaan nafas panjang aku lepaskan disulam dengan bunyi air kencing menitis. Tak ada sekat-sekat langsung. Puas. Aku belai-belai manja helmet darth vader tanda terima kasih.

Lepas flush aku terima satu call, dari abang aku.

"Woi, kot ye pun nak kencing, handphone tu tak payah la bawak masuk jamban."

Talian diputuskan cara kasar.

Aku tengok skrin Rozana ada 1 dialled number dari aku ke abang aku, sama masa dengan waktu aku lorot seluar ke paras separuh pinggang. Aku syak dia dengar semuanya.

Macam mana aku nak tutup kemaluan sebegini rupa?


40 journeyed together:

Weeda said...

first!

haha..

noor afzan said...

tak senonoh..
ahaha!

ini nak masuk kategori apa agaknya.

MOFASAD said...

ermmm aaaa ermmm

Drunbella Khoo said...

hahaha.
:D
tobat malu.
sorok muka dalam guni laa weih.
wakakaka.

mier@merr said...

hahahahaha.....

kantoi secara tak langsung....

cikZATI said...

hakhak..loqlaq hang

Mawar said...

naseb bek hg x buat bunyi yg pelik time tuu..

haha

Ezal R said...

huahuahua..
bapak malu...hahaha

little ain said...

yucksss! org dengar laaaa! kahkahkah

♥CIK SHA♥ said...

hahahaha..mengong gile!!

Tijah said...

bunyi dia mcm mana ekk?

.:: Miu Miu ::. said...

hihi.. lain kali jangan lupa lock keypad handphone ok?

star itu bintang said...

lock keypad pun rosak ka ?

harhar .

Mat Jun said...

kencing pun nak 3g

dasar gay

AeNa Helaena said...

haha.kantoi.

Huda Luna said...

kah kah kah
sape yang dengar
o ke?
hahahhah


=.="

afiqsiddhartha said...

darth vader boleh cover dengan satu jari je? Nampak sangat kecik.

Encik Tikus said...

erkk ?

✿nenek moden✿ said...

hahahaha.. hp hebat wohh!

AyuE SurihanyOt said...

bunuh diri je la wehh..nasib abang...kalau awek??

Adeqq said...

hahahaha.
Abang je pon. Xde hal la. ^___^

Berd said...

Lu punya jenis yang menyusahkan. Memang tak matang lagi tu.

syafiqah ezam shah said...

sumpah sengal!

Bukan Gadis Comel said...

darth vader? Tak nampak kaitan. aargh.

nur hidayah isa said...

hahaha sengal..

Linglung said...

tempat makan/restoran yg kotor2 tu la makanan dia sedap2. itu fakta.

hahaha..apa la sgt bunyi tgh kencing, kemaluan lu masih terjaga..

Catherine- said...

abang ko dgr bunyi kencin itu dengan penuh penghayatan . pastu dia rs diri di nodai . sbb tu dia marah .

farahh said...

gile tak cool ;)


haha ;)

miss nina said...

owh..malunya. tapi kamu tentu selamba saja kan? :P

Ariffin Janal said...

hahahahahahaha lahabau punye entri. sgt memalukan. tak tego seminggu kalo kantoi.

fndrocka said...

Hal kecik je ni..amalkan slalu

fndrocka said...

Hal kecik je ni..amalkan slalu

fndrocka said...

Hal kecik je ni..amalkan slalu

CERITA LEBAT said...

fuhhh lega sial...

|arieza| said...

mujur la bukan vid call kan? :p

ziela salih said...

sumpah sengal
hey,im new blogger,follow me pliz.
trimas.

ziela salih said...

sumpah sengal
hey,im new blogger,follow me pliz.
trimas.

*cimOt* said...

kah kah kah...camne la bunyi nyer...awwwwww..

♡ Sutera Kasih ♡ said...

cetttttttt..xsenonoh tol..haha

Cik Nad said...

dart vender? mula2 tertanya. kamu nakal. huh