Dec 7, 2009

.mamak jual nasi daging babi?

Selamat siang semua.

Aku rasa ramai sudah tengok kot benda ni. Aku saja nak share kot-kot ada yang belum tengok.

Tentang cina-cina pedajai mamak di RK House. Di mana RK house, wallahualam. Aku tak pernah dengar pun nama mamak tu sebelum ni.

Btw, cuba tengok macam mana mamak tu layan, even cina tu buat palat macam puaka sekalipun. Aku boleh bayangkan kaki terbang hinggap di muka cina tu kalau mamak tu diganti dengan pelayan melayu. Heh.

Aku nak kreditkan pada siapa video ni? Pada mamak tu kot, sebab kesabaran dia melayan cina tu.



"No Pork! I call the police I tell you!"

Aku ada pesanan buat mamak tu; jangan emosi dengan babi.