Dec 31, 2009

.normal la orang kahwin waktu tahun baru

Selamat siang semua.

Ini gambar informasi facebook aku. Sila lihat gambar, dan berikan apa significantnya tarikh hari esok?


Untuk yang masih tak faham, sila rujuk sini.

Sudah sepuluh tahun kami bersama, tapi ikatan cinta itu masih utuh! Setiap malam kami adalah malam pertama. Dia pakai sensaoil, aku pakai ayuzip. Mengetatkan mana yang longgar, membesarkan mana yang kecik.

Jadi agak-agak bila kau nak bagi hadiah? Aku dah comfirm-comfirm ada hadiah untuk suami aku tu. Tapi kena tunggu la anak-anak tido dulu, tak manis diorang pandang.

Kejap lagi nak beli Durex. Aku dah tak larat anak lebih dari sorang. Cukup la anak sorang fanatic Chelshit baru beli DSLR. Berlagak nak mampos. Heh.

10 tahun kami kahwin, tapi anak kami sekarang umur dah nak masuk 21 dah. Macam mana tu? Ya, kami bersetubuh cara haram. Tapi kami bersetubuh di tempat suci!

23 journeyed together:

♥miszluna™ said...

i geli ketiak baca tau

terus tumbuh laju je bulu ketiak ni

otak ketat said...

eywa merestui perhubungan kalian. wakakak.

greenhall said...

aiwa! aiwa! eiwa! eiwa!

ak dah xigt pe nama dia. haha..




lu ada dildo x?

gadissebelahpintu said...

16okt?? cool..leyh celeb skali! :)

enyheartsdiamond said...

hakhahaha..dats y i folo u :)

ween said...

happy anniversary :)

'AQILAH said...

hahaha

nenek™ said...

entri pndek tpi pecah perot sial.. hahaha..

eykA♥ said...

entry 18sx.
aku tutop mata.
err

Koyuki said...

oki
walaupun gua still blur
hepi anevesari

aemyLina™ said...

erk.. pe pon epi annybeseri... huhu

Melz said...

kah kah kah..

arnamee said...

~ erkkk;p
semoga berbahagia siggplus kacak, ekeke;p

B E L L A said...

macam mana tuh. keluar anak sekali dengan taik taik ikut bontot.

|arieza| said...

hahah geli dowh! haha well smoga mendpt anak lbh byk :p

saypOOL rafhtello said...

sangat2 berpengalaman..

cik EPAL said...

kau bila nak kahwin?? i mean..nikah laaaa... :D

hisham said...

salam bro..HNY...moge ape yg ko hajatkn terlaksana...aminn

Kuwe said...

aku nak turun palu kompang pun tak berapa nak sanggup.

Best Of Me 321 said...

ni cerita avatar ke apa ni,hahahaha

lea said...

huhuhu
bleh plak cmtue
huhu

lea said...

huhuhu
bleh plak cmtue
huhu

Anonymous said...

Hi all
Does anybody else love BMW's nearly as much as me?
This past May, I bought a used BMW Z3 roadster, and totally love it. BMW is honestly one of the greatest brand name autos you can buy. I most certainly will always buy BMW's from now on, but I still must say I love the old design a lot better than the modern versions. The old models (really anything from 03,04 in some models back) look 100 % pure german born. The newer versions look similar to japan makes, but nevertheless, they are simply remarkable.
Cheers
Sara