Mar 5, 2010

.7 budak hitam

Selamat siang semua.

Aku nak bagitau, tadi ada 5 budak hitam bertungkus lumus belajar untuk test. Gila macam belajar untuk 1 sem. Baru 2 bulan belajar dah banyak gila kena cover. Belajar dengan lecturer muda yang tak reti mengajar memang susah. Nak faham kena kaji buku teks betul-betul baru faham. Nak tengok jalan kerja semua kena buat formula sendiri.

Pakaian untuk belajar tadi semua jenis tak sopan. Hanya pakai boxer saja. Itu saja jadi batu penghalang untuk mengelakkan dari terjadinya orgy berunsurkan gay dalam rumah.

Syukur, kami masih straight, mata masih meliar melihat gadis-gadis mentah belasan tahun berpakaian seksi yang lepak dekat kedai makan sambil bertepuk tampar tadi.

Ini test terakhir untuk sesi test 1. Lepas ni semua boleh relax sekejap sebelum datang penderitaan test kedua nanti.

Dan aku dapat rasakan yang malam karang, ramai yang akan menggunakan tandas waktu-waktu getir tengah malam nanti sambil bawak majalah, lepas tu tandas senyap saja tanpa bunyi air ke apa. Cuma kalau kau dengar betul-betul, boleh dengar sayup-sayup bunyi *chap chap* laju. Buat apa?

Aku rasa main sabun, kot.

Definisi lain, format kepala.

Sudah, aku nak pergi sorok sabun mandian aku. Karang tak pasal-pasal habis diorang gunakan, lepas tu semua keluar tandas muka puas.

Lantak diorang lah nak buat apa, janji esok pagi aku taknak aku bangun nak berak tengok banyak palitan air barli dekat dinding.

Kalau ada, aku nak suruh diorang jilat sampai licin.

0 journeyed together: