Mar 2, 2010

.alternatif lain bagi penggemar lagu Menatap Matamu - Aril

Selamat siang semua.

Bagi semua penggemar lagu Menatap Matamu - Aril, sini aku nak bagi 1 lagu alternatif untuk kau dengar. Aku rasa hampir semua orang dah pernah dengar lagu ni.

Pok amai-amai
belalang kupu-kupu
tepuk bagi pandai
emak upah susu
susu lemak manis
santan kelapa muda
adik jangan menangis
emak buat kerja

Kalau diremix-kan, lagu dia lebih kurang kan?

Jadi aku nak mintak tolong para deejay-deejay terkemuka macam Armin Van Buurit, Paul Van Dick, DJ Uno, DJ Goldfish dan M. Daud Kilau untuk remix-kan lagu ni dengan lagu Menatap Matamu. Aku yakin lagu remix ni akan mencapai piawaian yang diperlukan untuk berjaya dalam carta Pilihanmu di Era sebab dia menggabungkan lagu berunsur tradisi dengan lagu moden bodoh.

Mungkin juga lagu ini akan dimainkan di club-club terkemuka macam Zouk, Momo, One Cafe, Ministry Of Sound, atau di club-club dangdut sekitar Jalan Dooraisamy.

Jadi, Armin Van Buurit dengan Paul Van Dijk, aku merayu dengan kaki melutut dekat kau, tolong lah remixkan lagu ni. Mungkin nanti kau boleh mainkan lagu ni dekat Speedzone, Siloso Nude Beach Party atau 2 Days of Freedom.

Tolong eh wokk.

0 journeyed together: