Mar 29, 2010

.zaman aku dulu baru jinak-jinak main guli

Selamat siang semua.

Tak main guli, baru nak jinak-jinak main gasing. Itu pun curi-curi main sebab Puan Hamizah memang cukup tak suka aku berkawan dengan jiran-jiran aku. Biasalah kawasan kampung yang ghetto, hari-hari ada orang gaduh terbang parang berebut harta, hari-hari bangun pagi buah mangga kena curi oleh mat pet.

Asal keluar main, malam tu mesti bontot ada cacing. Torchlight dengan bontot dah jadi teman akrab. Asal rasa geli-geli dekat bontot, automatik otak hantar maklumat ke tangan kaki pegi ambil torchlight. Duduk kampung tak main pasir kira tak cukup kampung sangat.


Rajah 1 : Ini Fleshlight, langsung tak sama dengan Torchlight.

Taim tu rokok memang tak kenal lah. Kalau kenal pun anggap macam musuh. Zaman lepas puberty baru kenal rokok, itupun lepas senyap-senyap curi puntong rokok Benson & Hedges yang En. Ariffin buang. Rasa dia memang orang tua betul.

Layan lah video bawah ni. Agak pening kepala sebab video senget. Aku malas nak rotate kasi elok.

video

Rosak kan? Bagi aku cara dia sedut sangat bergaya. Macam pailang-pailang tunggu wang perlindungan.

Aku tak berapa faham bahasa dia, tapi aku dapat rasakan pada minit ke 2:24 dia melakukan aksi sorong tarik. Dan tumpukan pada minit ke 3:08. Ini khas untuk Paraxixth sebab dia tak berjaya buat 'o' sehebat budak ni.

0 journeyed together: