Mar 10, 2010

.aku rasa ramai orang mesti tengah jeles dengan aku sekarang ni

Selamat siang semua.

Tak, tak, aku bukan cakap kau jeles sebab aku ada kote besar ke apa, sebab itu memang sudah sedia maklum. Bukti? Aku taknak melanggar etika blogging dengan mengupload gambar helmet darth vader aku ni. Karang ada pulak blogger otai tu mengamuk sebab aku langgar etika blogging.

Aku saja nak cerita dekat kau, saja nak kasi kau jeles sikit. Biasalah, orang Melayu kan suka jeles-jeles ni. Heh.

Sekarang ni musim panas kan? Asyik malam-malam berpeluh kan? Bagus jugak panas-panas ni. Boleh jadi modal untuk kau cover diri bila terkencing atas tilam/teronani dalam mimpi. Alasan cliche. Tak apa, itu normal.

Aku nak cerita ni, petang tadi hujan lebat, then tadi pun hujan lebat sekejap. Jadi malam ni aku boleh tidur nyenyak guna selimut macam tido dalam hotel. Aku rasa macam dekat Genting sekarang tengah berjudi. Sejuk amat.

Sikit lagi nak capai paras beku.

Aku dah boleh tidur berpakaian penuh dah. Biasa hanya boxer saja waktu tido, kalau wiken pulak biasa memang tido bogel sebab budak-budak bilik aku balik. Kunci bilik, tanggalkan semua pakaian, on kipas kuat-kuat, tido terlentang. Tak, aku tak masturbasi. Gila kau panas-panas masturbasi. Boleh bagi mati pucuk tahu?


Brr....

Silalah jeles.

0 journeyed together: