Jun 23, 2010

.disclaimer

Selamat siang semua.

Short course sudah habis. Paper tadi macam mana? Boleh lah, dapat jugak la buat. Aku harap ni boleh baiki pointer aku yang macam haram sem sebelum-sebelum ni.

Esok atau lusa mungkin balik Ipoh.

Catfight sudah reda, kot.

Jadi di sini aku nak tulis disclaimer.


Pihak penulis blog Refurbished Journey tak akan bertanggung jawab sekiranya semua fakta yang di dalam blog ni tidak benar, kerana blog ini hanyalah fantasi nakal penulis yang suka berkhayal.

Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab dengan segala kesulitan yang dihadapi ketika melayari laman-laman web yang kami tulis di sini. Sebagai contoh Redtube, Youjizz dan sebagainya. Kami tidak akan bertanggungjawab jika berlaku penangkapan oleh orang tua anda ketika melayari laman-laman web tersebut. Berani buat, berani tanggung. Kami juga tidak pernah memback-linkkan laman-laman web tersebut, sila harap maklum.

Apa yang kami tulis di sini, mungkin menyebabkan anda terasa. Selalunya apa yang kami tulis di sini memang secara sengaja. Jika anda terasa, maka tahniah kami ucapkan, dan kami sangat berpuas hati, kerana apa yang kami cuba sampaikan sampai ke orang yang dimaksudkan. Bak kata pepatah, siapa makan babi, dia terasa haramnya.

Segala carutan carutan dan lucah lucahan di sini adalah dengan sengaja. Pihak kami sedar, orang Melayu memang tak makan saman kalau cakap baik-baik. Kena cara kasar.

Blog ini tidak pernah menyokong kroni. Ini bermaksud, pihak kami tidak akan menyokong mana yang tak benar. Apa yang kami sokong, itu justifikasi dari pihak kami sendiri. Kami tidak pernah mengajak mana-mana orang untuk menyokong kami, baik secara khafi atau secara jali. You have your own eyes and brain, think for yourself. Jika anda kata kami di pihak benar, terima kasih kami ucapkan, dan jika tidak, kami ucapkan terima kasih jugak.

Pihak kami juga berharap anda tak mengambil serious apa yang tertulis dalam blog ini. Kami juga sangat berpuas hati sekiranya anda datang ke blog ini dan gelak. Laughter is the best medicine, bak kata orang putih.

Pihak kami juga ingin menegaskan, kami tidak pernah memilih coli untuk gadis, seperti yang diclaim oleh gadis itu sendiri. Siapa dia tak mahulah kami nak katakan di sini. You know who you are.

Pihak kami tidak akan bertanggungjawab dengan perasaan loya, atau muntah ketika membaca blog ini, kerana kami menyajikan benda yang jijik-jijik saja. Seperti contoh, kami selalu meletakkan gambar najis.

Gambar najis itu sengaja kami letak atas dasar cinta penulis terhadap aktiviti berak.

Berak itu amalan mulia, kenapa perlu rasa taboo untuk dibincangkan?

Segala kritikan dan pertanyaan, sila tulis di ruangan komen. Pihak kami akan terima dengan hati yang terbuka. Dan tidak, kami tidak akan menjawab soalan-soalan seperti "Apa saiz coli budak tu?", "Warna apa coli budak tu?" dan "Apa jenama coli budak tu?".

Pihak kami sendiri tidak pernah dan tidak tahu langsung tentang tips mencari coli yang sesuai.

Harap maklum.

Sedikit info tambahan tentang coli : Saiz A, Adalah sikit. B, Boleh tahan besar. C, Comel betul. D, Dah boleh kecikkan kot. E, Ee, besar gila. F, Fucken big!, G, Gila mana pernah tengok besar macam tu, dan H, Humangaihhh!!.


11 journeyed together:

annadzirah said...

baru nak buat disclaimer ke?.
kahkah.

Nurul Ayu said...

ko tergolong dalam bjak pandai coli nih...



sila beri tunjuk ajar...

mafilleiz said...

info tambahan ko tu . haha

Huda Luna said...

baik!

saiz coli saya 40D

Hellioz said...

disclaimer lu ter paling hamsap style
dah ade ter pastu paling lagi
mksudnye mcm dewa dewi la
gyahahahahah~

nyce mate
gyahahahahha~

Anonymous said...

hello!!!


size DD mane? double dang hokeh!

ismishahril said...

info tambahan yg menarik.

I = Ingatkan Bukit Broga tadi!

baincardin said...

Jom follow Bain layan HDR, yay! ^_^

Ainee Cumi said...

tang coli tu aku paling suka, bodoh!
ahahahahah!
melucah kuat kan kau? HOMAIGOD!!

paraxixth said...

gua tunggu entry lu buat saiz spenda. amacam?

Neyra Shazeyra said...

<3 abg sigg HAHAHHAA