Sep 20, 2008

.accomplishment

Selamat siang semua.

Selamat berbuka. Mesti semua sudah terbongkang kekenyangan kan? Tu la, makan banyak-banyak lagi.

Hari ni aku mencapai satu benda. Aku berjaya jumpa karipap yang sedap. Biasa kalau kita beli karipap, mesti 90% inti dia kentang dan 5% kuah dia da 5 lagi baru either daging, ayam atau sardin. Kali ni tak. Kali ni 50% kentang dan 50% ayam. Puas hati teramat sangat. Boleh rasa chunk ayam tu.

Dia tau hari ni aku mengidam karipap. Macam orang mengandung. Aku berjalan di bazaar sambil mulut cakap karipap berulang-ulang. Gila. Tapi, at least aku mencapai tujuan aku.

Apa yang kamu dah capai hari ni?

6 journeyed together:

Adexx Boxx said...

MARTABAK PALING SEDAP...mertabak repoh...menepati selera...

Tijah said...

tak capai apa2. jepun kembali menjajah. arrghhhh! stressnya, sabar la...10 hari je lg.

siggplus said...

pkp:murtabak repoh?murtabak apa tuh?xpnah dgr pon..n ktne nk dpt?

kak jah: saya faham..jangan sampai suami kne tido lua eyh..hehe..
xley g bazaar tau, org xposa xley join org posa..kne mkn kt tmpt lain masa berbuka..hee

Adexx Boxx said...

murtabak tu jual kat perlis..biasa ja tapi kena la ngn selera..kalau kat penang, mertabak HAMIDEEYA la paling lazat..tak caya, p penang tanya...!!

perawan said...

urm....pe yg me da cpai?
rsenye 90% impian ku tuk taon ni je lum t'capai kot....(kot...?)
myb sume nye sbab...
~ak pmalas(mlas usaha)
~byk hlgan(fnncial prob n so on...)
~kecelaruan minda(xpndi bhgi masa...etc.)






sooo...da cnclusion is...ak nk sgttttt cpi pe yg ak nk b4 ak mati lol...x0x0~

siggplus said...

pkp: oyeah?maybe sumday boleh la ang bwk aku g k..suka sangat murtabak..hee

dharmawatie: yup dats good. set ur things rite and if all goes well, u'll end up getting what u wants. in my case, murtabak..ngee..

neway salam perkenalan..hee